Obsah fóra DAMyko
Domov Amatérských Mykologů
Použití blesku
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   Obsah fora -> Fotoradna - Fotíme houby a upravujeme obrázky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Martin Chochel
Čestný člen

PříspěvekZaslal: pá 11. listopadu 2005 12:29
  Předmět: Použití blesku
Odpovědět s citátem Url adresa tohoto příspěvku

Fotografuji vášnivě a rád, zvláště od té doby, co jsem si pořídil digitál. Dříve jsem často fotil s bleskem, ale přechodem na kvalitnější přístroj (z Canon PS A 200 na Canon PS A75) jsem od blesku upustil. Když jsem listoval svými fotografiemi, abych nějak reagoval na Bobovu výzvu, zjistil jsem, že občas si blesknout není zas až tak úplně od věci. Je třeba volit, co blesknout. Tady předkládám několik fotografií.
1. Nejdříve pýchavka, která asi vyhovuje v obou případech.
A dále ?choroš?, kde blesknutím na detail 2. získáme docela zajímavý efekt ve struktůře, ale stejná věc 3. s delším odstupem způsobí jakési vytržení fotografovaného objektu z okolí. Netvrdím, že spodní foto je špatné, ale houba takto nasvícená už neladí s okolím a není to ono, zde bych nyní asi volil odrazové posvícení.
Podotýkám, že obě fotografie jsem pořídil Powershotem A 200, tedy obyčejným kompaktem.

(fotografie možná budou v opačném pořadí, pokud ano, tak pro příště vkládejte foto od posledního do prvního)[/b]

Použití blesku 3.jpg
3.
Použití blesku 3.jpg
   194.32 kB  

Použití blesku 2.jpg
2.
Použití blesku 2.jpg
   209.27 kB  

Použití blesku.jpg
1.
Použití blesku.jpg
   240.37 kB  

Naposledy upravil Martin Chochel dne pá 11. listopadu 2005 12:42, celkově upraveno 2 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bob
Site Admin

PříspěvekZaslal: pá 11. listopadu 2005 12:38 Odpovědět s citátem Url adresa tohoto příspěvku